Sale!

NACIFIC

Phyto Niacin Whitening Mask Pack

Rated 5.00 out of 5 based on 1 customer rating
(1 customer review)

MD’s recommendation:

This mask contain Whitening Essence to brighten your skin every day, while Niacinamide to brighten the skin and provide a clear and radiant effect. This mask has an abundant Essence while the Micro sheet of the mask will help the mask to be more attached to your skin.

Rp65,000 Rp42,250

SKU: 1-02-0003-0007

Lightening mask sheet contains whitening essence that will brighten the skin. Niacinamide is a prayer One of the main ingredients that will help to brighten skin

1. Contains a lot of essence. Intended with this Pyytonian Whitening Essence Which will help to review improving skin tone
2. Extra-Obedience of sheets micro. Sheet micro mask on the singer mask will help to stick to the face

Brand ; NACIFIC
BPOM : NA26180206407
Weight/ volume : 25 gr/-

Description

How to use:

1. After washing your face, apply toner to prepare the skin for the next skincare stage
2. Open the bag, remove the mask, and place it on the face
3. Remove the mask after 10-20 minutes and pat your face lightly so that the product can be well absorbed

Ingredients:

Water, Niacinamide, Glycerin, Methylpropanediol, Isopentyldiol, Dipropylene Glycol, 1,2-Hexanediol, Butylene Glycol, Bambusa Vulgaris Water,Madecassoside, Hippophae Rhamnoides Fruit Extract, Pyrus Communis (Pear) Fruit Extract, Citrus Paradisi (Grapefruit) Fruit Extract, PunicaGranatum Fruit Extract, Musa Sapientum (Banana) Fruit Extract, Prunus Mume Fruit Extract, Mangifera Indica (Mango) Fruit Extract, CitrusUnshiu Peel Extract, Sodium Hyaluronate, Citrus Aurantium Bergamia (Bergamot) Fruit Oil, Dipotassium Glycyrrhizate, Tocopheryl Acetate,Arginine, Allantoin, Betaine, Pentylene Glycol, Hydroxyethylcellulose, Carbomer, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Bis-PEG-18 Methyl EtherDimethyl Silane, Disodium EDTA, Ethylhexylglycerin

Reviews

  1. Rated 5 out of 5
    Skin Type: Combination
    Age Range: 16-25

    Fio_FeiFin

    Kulit terlihat makin cerah setiap habis pakai ini dan juga lebih kenyal gitu. Cuma harganya kalo pas lagi nggak ada diskon lumayan cukup mahal buat sih..

  2. Rated 5 out of 5
    Skin Type: Normal
    Age Range: 26-35

    Ashley Naura

    Sama kayak serumnya kok. Untuk sheetmasknya sendiri buatku efektif untuk mencerahkan untuk ukuran sheetmask. Habis dipakai itu suka banget tap-tap pipi sendiri. Jadi lebih putih. Seneng dapetnya pas diskon. Sering-sering ya.

  3. Rated 5 out of 5
    Skin Type: Combination
    Age Range: 36-45

    Misya.a

    Ku suka sekali dengan makser ini, hasilnya yang bikin kulit terlihat makin cerah. Setelah pakai ini pori2 merapat, glowing dan moist banget. Mungkin bisa pakai ini sebulan 1x karena kalau lagi nggak ada diskon harganya cukup pricey buat kalangan Irt sepertiku 😂👌🏻

  4. Rated 5 out of 5
    Skin Type: Combination
    Age Range: 16-25

    Ayana Ritaghyina

    Masker tercinta. Karena habis pake ada efek brightening. Ukurannya pas sama muka aku. Kalo pengiriman cepet dan aman. Suka karena rapi banget padahal buat sheetmask aja. Terima kasih

  5. Rated 5 out of 5
    Skin Type: -
    Age Range: -

    Dinda Kanya

    SUKA BANGET BANGET!
    Lembabnya parah dan tentunya jadi makin bersih mukaku. Berharap sih selalu diskon disini biar bisa pake sering2 🙂

  6. Rated 5 out of 5
    Skin Type: Oily
    Age Range: 16-25

    Hetti Nuraini

    Bener-bener sebagus itu. Bagus buat nyerahin muka dan langsung keliatan lebih cerah, glowing, dan fresh, kulit juga jadi lembab kebangetan, harus banget di coba!

Add a review

Your email address will not be published. Required fields are marked *






Upload an image

* As a general rule, all customer reviews are open and can be used as marketing and promotional materials as needed.
* Repeated, invalid, or unrelated content can be deleted without prior notice.
* Get 5% discount voucher for your next purchase, by completing your review with your best photo.